title
کد خبر: 49125
00
برف جان یک نفر را در تهران گرفت

سخنگوی اورژانس کشور از سرمازدگی 138 نفر طی 3 روز گذشته خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: از ۷ بهمن تا کنون ۱۳۸ نفر دچار سرمازدگی شده‌اند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی افزود:  ۸ نفر از نفراتی که دچار سرمازدگی بودند هم در محل درمان شدند و یک نفر به دلیل سرمازدگی در تهران جان خود را از دست داده است.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.