کد خبر: 49125
تاریخ انتشار: سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:00
سخنگوی اورژانس کشور از سرمازدگی 138 نفر طی 3 روز گذشته خبر داد.
به گزارش بهداشت نیوز، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: از ۷ بهمن تا کنون ۱۳۸ نفر دچار سرمازدگی شدهاند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدهاند.
وی افزود: ۸ نفر از نفراتی که دچار سرمازدگی بودند هم در محل درمان شدند و یک نفر به دلیل سرمازدگی در تهران جان خود را از دست داده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.