title
کد خبر: 48854
00
حریق در مجتمع مسکونی

افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی گفت:مجتمع 5 طبقه مسکونی در شهرک ولیعصر به علت نامعلومی دچار حریق شد.

به گزارش بهداشت نیوز، محمود آرین مهر افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران اظهار کرد: با اعلام آتش سوزی یک واحد مسکونی در مجتمع ۵ طبقه  به سامانه ۱۲۵،  بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۱۲۵، ۳۸ و گروه امداد و نجات ۵ و همچنین کامیونت خاور ویژه حمل دستگاه تنفسی و نردبان آتش نشانی به شهرک ولیعصر، میدان زاهدی، خیابان ولد خانی اعزام شدند.

 آرین مهر افزود: به محض رسیدن به محل مشاهده شد یک واحد مسکونی به مساحت ۵۰ متر مربع در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی۱۸واحدی دچار حریق شده است.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی از قسمت اتاق خواب این واحد مسکونی شروع شده بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق و گاز به دو گروه تقسیم شدند ودر کمترین زمان، شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط منزل جلوگیری کردند.

 آرین مهر گفت: کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.