کد خبر: 48445
تاریخ انتشار: شنبه 07 بهمن 1396 - 09:51
فرماندار بندرعباس گفت: آتش سوزی کارخانه قیر در غرب بندرعباس بیش از یک میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت.
به گزارش بهداشت نیوز، به نقل از فرمانداری بندرعباس، احمد پویافر بیان داشت: این مقدار خسارت اولیه است و خسارت نهایی پس از ارزیابی کارشناسان اعلام میشود.
وی تصریح کرد: ۴ بهمن ماه بر اثر عملیات جوشکاری مخزن سوخت در غرب بندرعباس اتش گرفت و این آتش سوزی پس از ۱۸ ساعت صبح اطفا شد.
فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی سه کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.
منبع:مهر
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.