title
کد خبر: 48445
00
برآورد خسارت آتش سوزی کارخانه قیر در بندرعباس

فرماندار بندرعباس گفت: آتش سوزی کارخانه قیر در غرب بندرعباس بیش از یک میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت.

به گزارش بهداشت نیوز، به نقل از فرمانداری بندرعباس،  احمد پویافر بیان داشت: این مقدار خسارت اولیه است و خسارت نهایی پس از ارزیابی کارشناسان اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: ۴ بهمن ماه بر اثر عملیات جوشکاری مخزن سوخت در غرب بندرعباس اتش گرفت و این آتش سوزی پس از ۱۸ ساعت صبح اطفا شد.
فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی سه کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.
 
منبع:مهر
 

مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.