title
کد خبر: 48114
00
اعزام چهار آمبولانس و یک اتوبوس‌آمبولانس به محل آتش‌سوزی مخزن مواد نفتی در بندرعباس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آتش‌سوزی انبار قیر سه فوتی و دو مصدوم داشته که یکی از مصدومان به علت سوختگی شدید به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و مصدوم دیگر به علت ضربه شدید به بیمارستان صاحب‌الزمان منتقل شده‌اند.

به گزارش بهداشت نیوز،فاطمه نوروزیان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۰۹ امروز (۴ بهمن) در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس آتش‌سوزی عظیمی رخ داد که منجر به فوت و مصدومیت چند نفر از کارکنان شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در انبار قیر شرکت سنگ مه در جاده بندر شهید رجایی رخ داده است، اظهار کرد: متأسفانه این آتش‌سوزی سه فوتی و دو مصدوم داشته که یکی از مصدومان به علت سوختگی شدید به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و مصدوم دیگر به علت ضربه شدید به بیمارستان صاحب‌الزمان منتقل شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر اعزام ۴ دستگاه آمبولانس به محل آتش‌سوزی، یک دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس نیز به علت احتمال ایجاد آتش‌سوزی در انبارهای دیگر به‌صورت آماده‌باش مستقر است.

 

منبع:ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز