title
کد خبر: 48025
00
سارق منازل دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۴۵ صبح امروز از دستگیری سارقان منزل سابقه دار خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ "بهزاد ثابت راسخ"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور سارق در یک خانه در محله شیراز شمالی، بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی آپارتمان اقدام به سرقت طلا و جواهرات نموده و از طریق پشت بام به ساختمان های مجاور متواری شده اند که بلافاصله که پس از تعقیب و گریز هر دو سارق دستگیر که مقداری از اموال مسروقه شامل پول نقد به مبلغ ۵ میلیون تومان، چهار سکه بهار آزادی، سه سکه پارسیان، ۲ ادکلن و ماشین ریش تراش و زنجیر و انگشتر طلا از آنها کشف شد.
رئیس کلانتری ۱۴۵ اظهار داشت: هر دو متهم به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل شهروندان اعتراف و همچنین به چهار فقره سرقت اعتراف کردند و متعاقبا برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
 
منبع:مهر
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز