title
کد خبر: 44901
00
 چگونه از رژلب شکسته رژلب بسازیم؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خودتان رژ لب درس کنید؟ با رژ لب هایی که در حال تمام شدن است و یا شکسته است چه می کنید؟ این مطلب به شما آموزش می دهد که از رژ لب هایی که در حال اتمام است و شکسته شده است رژ لب بسازید. که با این کار می توانید در هزینه ها نیز صرفه جویی به عمل آورید.

با این آموزش در منزل خودتان میتوانید با مواد ساده و در دسترس رژ لب براقی آماده کنید.
وسایل و مواد لازم:
کمی وازلین
کمی رژ جامد
ظرفی در دار و کوچک برای نگهداری از رژ ساخته شده
یک قاشق فلزی
یخچال
یک برس لب
برای آماده کردن رژ :
مقداری وازلین را در ظرف مورد نظرتان بریزید و سپس مقداری از رژتان را ببرید حتی میتونید بیشتر از یکی از ۲ یا ۴ تا رژ استفاده کنید البته رنگهایی که فکر میکنید ترکیبشان جالب میشه ؛ از جایگاهش جدا کنید و با وازلین مخلوط کنید.
بهتر است با دسته ی قاشق چایخوری اینکار را بکنید بهتر است از یک فلز استفاده کنید تا دستتان یا گوش پاک کن، چون به دست و گوش پاک کن جذب میشه.
هرمقدار رژتان بیشتر اضافه کنید رنگ پررنگتری خواهید داشت بعد از مخلوط کردن وازلین و رژ، در ظرفتان رو محکم ببندید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار بدهید و برای استفاده از یک برس لب کمک بگیرید.
اگر می خواهید رژ پر رنگ باشد مقدار رژها را بیشتر کنید و اگر می خواهید ماندگاری زیادی داشته باشد قبل از یخچال توی فر قرار بدهید با درجه ۳۵۰ F یا ۱۷۵ C و فقط ۴ دقیقه مواظب باشید ظرفتان آب نشود یا نشکند برای ۴ دقیقه چشم از فر برندارید و بعد از آن یک شب در یخچال قرار بدهید.

منبع: دکتر سلام


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز