title
کد خبر: 4447
00
روباهی در تجریش به دام افتاد + عکس

یک قلاده روباه که وارد ساختمانی در حال ساخت در محدوده تجریش شده بود، به‌دام افتاد.

به گزارش «بهداشت نیوز»  دو روز پیش مسئولان یک کارگاه ساختمانی در حال ساخت با سامانه 125 تماس گرفته و اعلام کردند که یک روباه وارد ساختمان شده است. در پی دریافت این گزارش، ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 105 را به محل حادثه واقع در خیابان تجریش، خیابان فنا خسرو اعزام کرد.
پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل و بنابر اعلام رییس ایستگاه 105، مشاهده شدکه یک قلاده روباه وارد این ساختمان شده و در طبقه دوم آن سرگردان مانده است که عوامل آتش‌نشانی با به کارگیری تجهیزات ویژه نجات، دقایقی بعد این حیوان را بدون آسیب دیدگی به دام انداختند.

این روباه که باعث ترس افراد حاضر در این ساختمان شده بود، به کسی آسیب نرساند و پس از هماهنگی با مسئولان محیط‌زیست و حیات وحش، به عوامل این مجموعه تحویل داده شد.

 

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.