کد خبر: 44113
تاریخ انتشار: شنبه 09 دي 1396 - 13:39
فرمانده انتظامی شاهرود:
شاهرود-فرمانده انتظامی شاهرود از کشف یک بهله عقاب طلایی در طرود خبر داد و گفت: فرد متخلف که قصد فروش این عقاب را داشت با تلاش ماموران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد متهم قصد فروش این پرنده به یک قاچاقچی حیوانات را داشته است.
فرمانده انتظامی شاهرود گفت: متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و عقاب طلایی نیز به اداره حفاظت از محیطزیست شهرستان شاهرود تحویل شد.
اشرفی تاکید کرد: این پرنده از گونه کمیاب است.
منبع:مهر
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.