کد خبر: 4357
تاریخ انتشار: جمعه 03 دي 1395 - 06:20
فرماندار مریوان از واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در نزدیکی دریاچه زریوار خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت جلوگیری از نشت سوخت به داخل دریاچه انجام شده است.
به گزارش بهداشتنیوز؛ فرماندار مریوان اظهار کرد: صبح امروز ساعت 9:30 دقیقه یک دستگاه تانکر حامل سوخت در نزدیکی دریاچه زریوار مریوان به دلیل سرعت زیاد واژگون شده است.
محمد فلاحی افزود: فورا خودروهای امدادی، هلال احمر و آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم جهت جلوگیری از نشت سوخت به داخل دریاچه انجام شده است.
وی عنوان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.