title
کد خبر: 41197
00
فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان خبر داد
مرگ راننده و همسر باردارش

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از واژگونی خودروی 405 و جان باختن راننده و همسر باردارش خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، اکبر سجادی فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان گفت: صبح امروز برابر اعلام به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در محور شهرستان راز و جرگلان (رازبه روستای باغلق) بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی و کارشناسان پلیس‌راه در محل حاضر شدند.
وی  اظهار کرد: متأسفانه در بررسی مأموران مشخص شد، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ از روی پل روستای باغلق واژگون شده و راننده خودرو و همسرش که ۹ ماهه باردار بود به علت شدت جراحات فوت شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: علت واژگونی خودرو برابر اعلام نظر کارشناسی پلیس‌راه، تخطی از سرعت و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است.
سجادی ضمن توصیه به رانندگان در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از آن‌ها خواست در جاده‌های فرعی و روستایی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از شتاب و عجله پرهیز کنند تا شاهد چنین حادثه‌های ناگوار نباشیم.
منبع:فارس

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز