کد خبر: 40275
تاریخ انتشار: دوشنبه 13 آذر 1396 - 11:00
مدیر کل پیشبینی و شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است و انتظار می رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلایندهها تا روز سه شنبه (۱۴ آذر) شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه های حساس در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد.
به گزارش بهداشت نیوز: حسین شهبازی افزود: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز تنها طی برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه انتظار میرود.
وی در ادامه گفت: بهتدریج از بعدازظهر روز سه شنبه ( ۱۴ آذر) بر میزان ناپایداری جوی افزوده و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیشبینی میشود. این شرایط در روز چهارشنبه (۱۵ آذر) کمابیش تداوم خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر از سمت نواحی جنوب شرقی خواهد بود.
به گفته مدیر کل پیشبینی و شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دما طی دو روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.
شهبازی در پایان گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۶ و ناسالم برای گروههای حساس بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.