رئیس مجلس شورای اسلامی با نوشتن یادداشتی در صفحه شخصی اینستاگرامش از دولت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواست برای مشکل بدهی بیمهها به وزرات بهداشت چاره اساسی بیندیشند .
به گزارش «بهداشت نیوز» دکترعلی لاریجانی در این یادداشت کوتاه نوشته است: سیاستمدارانی مانند وزیر بهداشت که تلاش میکنند مشکلات حوزه سلامت و بهداشت مردم را حل کنند، نمونه ای از کسانی هستند که در جریان رحمت قرار میگیرند، البته کار ایشان بسیار سخت است چرا که با بدهی بسیار در حوزه بهداشت و درمان روبرو هستند.
وی افزوده است: دولت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید تدبیری بیندیشند تا وضعیت این بخش را ساماندهی کنند، چرا که به سرنوشت تندرستی مردم وابسته است، اما هنوز سامان نیافته است. مجلس و دولت تلاش کردند منابع خوبی برای حوزه سلامت تعبیه کنند، اما لازم است تصمیمهای جدیتر گرفته شود.
یادآور می شود رئیس مجلس صبح روز 22 آذر، به اتفاق وزیربهداشت در مراسم رزمایش فوق تخصصی پزشکی شهدای وحدت نیروی زمینی سپاه شرکت و ۱۲ بیمارستان صحرایی را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.
وی در این مراسم نیز بر حل مشکل بدهی بیمهها به وزارت بهداشت تاکید کرد و از دولت و مجلس خواست برای حل مشکلات نظام سلامت آستینها را بالا بزنند.
منبع: همشهری


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.