title
کد خبر: 3378
00
 9.5 میلیون ایرانی میگرن دارند

بنیانگذار داروی درمان قطعی میگرن گفت: بر حسب مطالعات در 15 دانشگاه علوم پزشکی کشور، 9.5 میلیون نفر در ایران با میگرن دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش بهداشت نیوز، رضا رمضانی بنیانگذار داروی درمان قطعی میگرن گفت: وجود درد در چشم ها، پیشانی و شقیقه ها از نشانه های سردرد میگرنی هستند که فرد را نسبت به نور، صدا یا حرکت حساس کرده و زندگی روزمره افراد را مختل می کند.

وی بیان کرد: 10 درصد افراد جامعه مبتلا به میگرن مزمن هستند و بیشتر از 15 بار در ماه دچار حمله میگرنی می شوند.
 
بنیانگذار داروی درمان میگرن در خصوص عوامل تشدید کننده این بیماری بیان کرد: سرو صدا ،تغییرات آب وهوا ،خواب نامنظم از محرک های این بیماری هستند.
 
وی اضافه کرد: درهنگام بروز حمله میگرنی فرد تصور می کند که حمله میگرنی اتفاق نیفتاده اما وقتی سردرد از بیشتر از 4 ساعت به طول می انجامد با این حقیقت تلخ مواجه می شود.
 
رمضانی با اعلام اینکه طبق تحقیقات 81 درصد از افراد مبتلا به میگرن با مصرف داروی درمان قطعی میگرن(میگری هیل)درمان می شوند، تصریح کرد: ضریب شیوع میگرن در جهان و بخصوص در جامعه های بزرگ 10.29 درصد است به طوری که میلیون ها نفر در جهان با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند.
 
وی در پایان از تایید سازمان غذا و دارو در تولید این محصول دانش بنیان خبر داد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز