title
کد خبر: 32847
00
 روش جدید تربیتی برای دانش آموزانی که درس نمی‌خوانند +عکس

یک مدرسه ابتدایی برای تربیت دانش‌آموزانی که درس نمی‌خوانند، از شیوه‌ای جدید استفاده می‌کند.

به گزارش «بهداشت نیوز» همیشه دانش‌آموزانی که درس نمی‌خواندند برای معلمان دردسر زیادی درست می‌کردند و بهترین کاری که معلمان هر کلاس می‌توانستند انجام دهند این بود که از خانواده آن‌ها بخواهند تا به مدرسه بیایند ولی بعد از مدتی دوباره دردسرها شروع می‌شد و چیزی درست نمی‌شد.

به تازگی در یک مدرسه ابتدایی در بالتیمور به جای تنبیه یا به دفتر مدیر فرستادن دانش آموزان آن‌ها را به مدیتیشن دعوت می‌کنند. پس از شروع این برنامه میزان خشونت در دانش‌آموزان کاهش چشمگیری یافته است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.