کد خبر: 2934
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آذر 1395 - 10:25
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و خیریه از امضای تفاهم نامه حقوقی با وزارت بهداشت خبر داد و گفت: با انعقاد تفاهمنامه ای طرح دعوای حقوقی بین سازمان اوقاف و وزارت بهداشت دیگر در مراجع حقوقی مطرح نمی شود.
به گزارش «بهداشت نیوز» حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی حاتمی روز یکشنبه در نشست وقف و سلامت که با حضور نمایندگانی از سازمان اوقاف و وزارت بهداشت در ساختمان وزارت بهداشت و درمان برگزارشد، گفت: با توافق انجام شده بین سازمان اوقاف و وزارت بهداشت، از طرح و ایجاد پروندههای قضایی بین دو طرف در محاکم قضایی جلوگیری می شود.
وی افزود: براساس این تفاهمنامه قرار است در صورت بروز اختلاف دو این دستگاه اجرایی کارگروهی با حضور نمایندگانی از دو طرف برگزار و در صورت حل و فصل نشدن در استان، پرونده در دبیر خانه مرکزی حل و فصل شود.
وی با بیان اینکه دراین توافق انجام شده به گونه بهتر و بدون هیچ ممانعتی به اجرای امور خیریه در حوزه سلامت مانند، ساخت درمانگاه ها و بیمارستان ها بپردازیم، اظهارکرد: این تفاهنامه منجر به تسهیل امور و کاهش میزان پرونده های ارجاعی به قوه قضاییه می شود.
وی در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به پروژه های در حال ساخت و آماده این سازمان در کشور، گفت: از پروژه های در حال ساخت استان می توان به بیمارستان سوختگی نوری، بیمارستان روحانی نژاد، بیمارستان آرش، درمانگاه و بیمارستان ملارد اشاره کرد.
وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته حدود 1500 میلیارد تومان را برای اجرای پروژه ها با همکاری وزارت بهداشت و درمان هزینه شده و این رقم بسیار خوبی در موضوع پروژه ها است که اتفاق خوشایندی در حوزه بین بخشی دولت به شمار می آید.
منبع: ایرنا
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.