کد خبر: 292505
تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 اسفند 1404 - 14:23
رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله به زیرساختهای انرژی ایران را قاطعانه محکوم میکنم.
به گزارش بهداشت نیوز، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
حمله به زیرساختهای انرژی ایران را قاطعانه محکوم میکنم. اینگونه اقدامات تجاوزکارانه، دستاوردی برای دشمن صهیونی آمریکایی و حامیانشان نخواهد داشت. بلکه شرایط را پیچیدهتر کرده و میتواند پیامدهایی خارج از کنترل بهدنبال داشته باشد که دامنه آن همه جهان را درگیر میکند.

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.