کد خبر: 292339
تاریخ انتشار: شنبه 23 اسفند 1404 - 12:27
۲ بازیکن سابق پرسپولیس که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند در راهپیمایی روزقدس حضور یافتند.
به گزارش بهداشت نیوز، حسن خانمحمدی و محمد برزگر پرسپولیسی های سابق امروز با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز قدس همپای دیگر اقشار مردم و جامعه ورزش حضور پیدا کردند.
این ۲ بازیکن از زمره بازیکنان بدون حاشیه فوتبال ایران بودند که در سالهای اخیر به عنوان مربی و کارشناس ردر حوزه فوتبال فعالیت میکنند.

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.