کد خبر: 280261
تاریخ انتشار: سه شنبه 21 اسفند 1403 - 19:16
حامد بهداد با انتشار یک استوری به تصمیم جدید شهرداری تهران برای تخریب ساختمان سینگر اعتراض کرد. ساختمان سینگر شاید از نظر قدمت تاریخی در رده بناهای بسیار قدیمی قرار نداشته باشد اما بدلیل طراحی منحصر بفرد و نقش معمار برجستهاش (مارکوف) همیشه مورد توجه بوده است.

ارسال نظر
شما چی هستین یه گوشی گرفتین دستتون ادعای مردم داری میکنید اگه حس میکنی معروفی حرفت شنوا داره دوتا از اون طرفداراتو بردار ببر جلو در شهرداری تهران تحسن کن واقعا اینا فکر کردن مردم فرق بین آدم و هوش مصنوعی رو نمیفهمن یه مشت مجازی بی عرضه و فقط ادعا هیچ موقع دلمو بهتون خوش نمیکنم
تو چه ....هستی که نخود هر اشی شده ای برای جلب توجه تو خودتو نمی توانی بشوری نادرست
آره واقعا گل گفتی آقای بهداد
منم دیروز با این خبر داشتم همین فکرارو میکردم
منم دیروز با این خبر داشتم همین فکرارو میکردم
شما حق ندارید ساختمان singer را تخریب کنید شما ضدایرانی ومیراث ایران باستان هستید ما مردم ایران انزجار خود را از شهردار تهران وکسانی که پشت این شیطنت ها هستند می ایستیم
آخه چقدر میفهمه!
طفلک چقدر این روزها حرف های قشنگ میزنه
از بست دستش دادند و کلی زحمت کشیده تا حفظ کنه و بازی کنه و سوت کف بزنن ... دچار توهم شده.
طفلک چقدر این روزها حرف های قشنگ میزنه
از بست دستش دادند و کلی زحمت کشیده تا حفظ کنه و بازی کنه و سوت کف بزنن ... دچار توهم شده.
شما کی هستید اقای بهداد که به خودتون حق میدید تو ی همه جا دخالت کنید ؟ یعنی کلان شهر تهران دست یه مشت مهندس ه بی سواده از نظر شما ؟ اصلا خودت به عیر از ژانگولک بازی تحصیلاتی هم دا ی ؟
آقای زاکانی این همه بی رحمی با شهر بس نیست اعضای شورای شهر آقای چمران، ....
آقای زاکانی این همه بی رحمی با شهر بس نیست اعضای شورای شهر آقای چمران، آقای ...


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.