title
کد خبر: 2727
00
علت بروز این بیماری پوستی هنوز کشف نشده است

بهداشت نیوز: تاول های پوستی خود ایمنی قابل انتقال از پدر و مادر به فرزند نیست و هنوز علل اصلی ایجاد بیماری های خود ایمنی مشخص نیست.

به گزارش بهداشت نیوز،  شیدا شمس بنیان گذار درماتولوژی نوین ایران گفت: میزان مبتلایان به تاول های پوستی خود ایمنی در کشور نسبت به گذشته بسیار کاهش پیدا کرده و این بیماری به صورت کامل قابل درمان است.
 
وی ادامه داد: افراد در صورت مشاهده تاول های پوستی خود ایمنی و عوارض ناشی از آن باید به پزشک متخصص مراجعه و برای درمان اقدام کنند.

این متخصص پوست و مو اظهار داشت: تاکنون تحقیقی در زمینه میزان شیوع تاول های پوستی خودایمن انجام نشده و مشخص نیست که این بیماری در کدام یک از مناطق کشور شایع تر است و باید در این زمینه تحقیقاتی انجام شود.

وی تصریح کرد: این نوع تاول یک بیماری خودایمنی است و قابل انتقال از پدر و مادر به فرزند نیست که هنوز علل اصلی ایجاد بیماری های خود ایمنی مشخص نیست.

شمس عنوان کرد: متاسفانه افراد مبتلا به انواع مختلف تاول ها در کشور وجود دارد که خوشبختانه روش های جدیدی برای درمان‌ تاول های پوستی ابداع شده است.

وی یادآور شد: داروهای خوبی برای درمان تاول های پوستی خود ایمنی ساخته شده که در  درمان تاول ها تاثیر چشمگیری دارد و جان بیماران را نجات می دهد.(باشگاه خبرنگاران)


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز