کد خبر: 263040
تاریخ انتشار: شنبه 26 خرداد 1403 - 01:20
اوسمار ویرا با انتشار یک استوری اینستاگرامی از عیسی آلکثیر تشکر کرد.
به گزارش بهداشت نیوز، اوسمار ویرا تصمیم گرفت با پایان لیگ بیستوسوم و قهرمانی با پرسپولیس از این تیم جدا شود. مدیریت باشگاه پرسپولیس اکنون به دنبال سرمربی جدید است اما آینده نیمکت سرخها همچنان مشخص نیست.
عیسی آلکثیر در این بین با انتشار یک استوری اینستاگرامی از اوسمار ویرا تشکر کرد و اوسمار با بازنشر این استوری عیسی را سگ شکاری خود خطاب کرد!

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.