title
کد خبر: 260024
00
درباره افسردگی پنهان
 پنج علامت که می‌گوید احتمالا آدم افسرده‌ای هستید، حتی اگر می‌خندید!

یکی از ویژگی‌های افسردگی احساس غم و ناراحتی است. افسردگی پنهان نوعی از افسردگی است که در آن فرد تمام تلاش خود را می کند تا علائم افسردگی را از اطرافیان خود پنهان کند. در این شرایط شاید او آنقدر مشکل را پنهان کند و خود را با نشاط و خوشحال نشان دهد که خودش هم دیگر قادر به تشخیص آن نباشد. اما چگونه می‌توان تشخیص داد که دچار افسردگی پنهان شده‌ایم یا نه؟

کافه سلامت: یکی از ویژگی‌های افسردگی احساس غم و ناراحتی است. افسردگی پنهان نوعی از افسردگی است که در آن فرد تمام تلاش خود را می کند تا علائم افسردگی را از اطرافیان خود پنهان کند. در این شرایط شاید او آنقدر مشکل را پنهان کند و خود را با نشاط و خوشحال نشان دهد که خودش هم دیگر قادر به تشخیص آن نباشد. برای این‌که بدانید احتمالا آیا دچار افسردگی پنهان شده‌اید یا نه، اول از همه باید با خودتان صادق باشید و اوضاع روحی خود را ارزیابی کنید و واقعیات را بپذیرید، بعد زودتر به آن رسیدگی کنید و به دنبال کمک مناسب باشید. از طریق این پنج نشانه احتمال دارد بتوانید بفهمید که دچار این بیماری هستید یا نه. این نشانه‌ها شامل کمال‌گرایی مخرب، کوچک شمردن سختی‌های خود در مقایسه با دیگران، احساس گناه، افراد سمی در اطراف‌تان و فرار از احساسات منفی است. برای کسب اطلاعات بیشتر ویدئو  پنج علامت که می‌گوید احتمالا آدم افسرده‌ای هستید، حتی اگر می‌خندید! را تا انتها تماشا کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای زیر را هم می‌تواند اطلاعات بیشتری به شما دهد.

شش نشانه‌ای که می‌گوید قدم به قدم در حال غلبه بر افسردگی هستید!

اختلال افسردگی اساسی چیست؟

افسردگی به معنای غمباد مدام نیست!

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز