title
کد خبر: 260002
00
تصویر بازیگر کودکی پیامبر(ص) در فیلم «محمد رسول الله» منتشر شد

علیرضا جلیلی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۸۲ است و در حال حاضر دانشجوست. علیرضا جلیلی کار حرفه‌ای خود را در سینما با فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) آغاز کرده است.

به گزارش بهداشت نیوز، جلیلی در سال ۱۳۹۳ با نقش شبیه‌پوش کودکی پیامبر(ص) - ۶ ساله- توانست تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرضا شجاع‌ نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی و ساره بیات را تجربه کند.

او طی این سالها فیلم و سریال‌های دیگری نیز بازی کرده اما هفت سر اژدها مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی سریالی است که او را بیش از گذشته مشهور کرد.

جلیلی در سریال هفت سر اژدها نقش سیاوش، هکر محمدعلی ( که حمید صفت این نقش را ایفا می کند) را بازی کرده است. در این سریال علاوه بر علیرضا جلیلی و حمید صفت بازیگران دیگری چون مجید واشقانی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، جعفر دهقان و محمدرضا رهبری ایفای نقش کرده اند.

تصویر بازیگر نقش کودکی پیامبر(ص) منتشر شد (+عکس)

تصویر بازیگر نقش کودکی پیامبر(ص) منتشر شد (+عکس)

منبع: اطلاعات آنلاین


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز