title
کد خبر: 257568
00
ویزیت رایگان روانپزشک برای اولین بار در این شهرستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان گفت: برای اولین بار ویزیت روانپزشک در مرکز خدمات جامع سلامت شهری به صورت رایگان انجام شد.

به گزارش بهداشت نیوز، سید عرفان حاتمی اظهارکرد: با رایزنی‌های انجام شده با معاونت بهداشتی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، یک نفر روانپزشک به شهرستان دعوت شد تا ویزیت رایگان یک روزه برای بیماران اعصاب و روان شهرستان انجام شود.

وی افزود: به دلیل اینکه برخی بیماران اعصاب و روان توانایی پرداخت هزینه ویزیت بالا را نداشتند و یا از رفتن به روانپزشک خودداری می کردند، این اقدام صورت گرفت تا از تشدید علائم بیماری در این افراد جلوگیری شده باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، حاتمی با بیان اینکه از جمله گروه‌های دعوت شده برای ویزیت روانپزشک شامل بیماران دارای سابقه اقدام به خودکشی، بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی، مادران باردار مبتلا به اختلال روانی، دانش آموزان دارای اختلالات رفتاری و ... هستند، ادامه داد: سعی می‌کنیم در سال جدید به صورت فصلی از ظرفیت روانپزشکان استان برای حضور در سایر مراکز شهری و روستایی و ویزیت رایگان بیماران استفاده نماییم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز