title
کد خبر: 255788
00
 اتوبوس رئال مادرید تصادف کرد+ تصاویر

اتوبوس باشگاه رئال مادرید در مسیر شهر لایپزیش دچار حادثه شده است.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از بیلد، به دلیل اعتصاب در فرودگاه لایپزیش، باشگاه رئال مادرید مجبور شد تا به جای پرواز مستقیم به لایپزیش به ارفورت برود و باقی مسیر از فرودگاه ارفورت تا خود لایپزیش را با اتوبوس برود. اتوبوس رئالی‌ها اما در مسیر فرودگاه ارفورت تا شهر لایپزیش به دنبال تصادف با یک خودروی سواری متوقف شد. بیلد گزارش می‌دهد که راننده یک دستگاه خودروی سواری تویوتا اونسیس سفید رنگ به محض دیدن اتوبوس رئال مادرید شروع به فیلمبرداری می‌کند اما کنترل خود را از دست می‌دهد و با اتوبوس باشگاه اسپانیایی برخورد می‌کند و آینه‌اش می‌شکند.

ماشین فرد خاطی خسارت سه هزار یورویی دیده اما اتوبوس باشگاه رئال مادرید دچار خسارت جزیی شده و به بازیکنان هم هیچ آسیبی وارد نشده است. اتوبوس رئال اما به خاطر این تصادف مجبور شد تا مدتی در بزرگراه متوقف شود و تصاویر منتشر شده از اتوبوس رئال مادرید نشان از خراش‌هایی در سمت راننده اتوبوس و در نزدیکی چرخ‌های عقب می‌دهد. بازیکنان رئال مادرید پس از توقف کوتاه به خاطر این حادثه اما به سلامت به هتل محل اقامتشان در لایپزیش می‌رسند.

عکس| اتوبوس رئال مادرید تصادف کرد

عکس| اتوبوس رئال مادرید تصادف کرد

عکس| اتوبوس رئال مادرید تصادف کرد

منبع: خبرآنلاین


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز