اینفوگرافی زیر تاثیرات مخرب تکنولوژی بر کودکان را بازگو می کند.
به گزارش «بهداشت نیوز» اگر هر ابزار و یا علمی به درستی و در چارچوب اصولی مورد استفاده قرار گیرد قطعا فرد استفاده کننده از مزایای آن بیشتر بهره خواهد برد و کمتر در معرض مضرات آن قرار خواهد داشت.
فناوریهای جدید نیز همیشه فرصت و تهدید را با هم به جوامع هدیه داده اند اما بهره مندی از فرصتها نیازمند شناخت کامل آن ابزار و استفاده صحیح از آن است.
کودکان و نوجوانان که در سن رشد قرار دارند اگر درمعرض تهدیدها قرار گیرند بیش از بقیه مورد آسیب خواهند بود، استفاده از گوشی های هوشمند برای کودکان کم سن و سال و نوجوانان در حال رشد تاثیرات مخربی بر آنها خواهد داشت.
تغییر در روابط، خداحافظی با خلاقیت، افسردگی وچاقی، آمار نگران کننده حضور این گروه در شبکه های اجتماعی، تاثیرات مخرب بر مغز و ... بخشی از اختلالاتی است که با استفاده ناصحیح از گوشی هوشمند و تبلت برای این گروه به وجود می آید.
در ادامه اینفوگرافی از تاثیرات مخرب تکنولوژی بر کودکان ببینید.


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.