title
کد خبر: 251789
00
رژیم صهیونیستی مانع فعالیت آمبولانس‌های هلال‌احمر فلسطین است

شغالگران به تهاجمات خود در اردوگاه جنین ادامه می‌دهند و از کمک‌های پزشکی هلال احمر فلسطین و تردد آمبولانس های هلال احمر نیز جلوگیری می‌کنند.

به گزارش بهداشت نیوز، جمعیت هلال احمر فلسطین در صفحه شبکه اجتماعی خود نوشت:

پیکر یکی از شهدای حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین، با آمبولانس فوریت‌های پزشکی هلال احمر فلسطین منتقل شد.

تیم فوریت‌های پزشکی هلال احمر فلسطین همچنین یکی از مجروحان بد حال این حمله را به مرکز درمانی منتقل کرد. این تهاجم چهار شهید برجای گذاشت.

اشغالگران به تهاجمات خود در اردوگاه جنین ادامه می‌دهند و از کمک‌های پزشکی هلال احمر فلسطین نیز جلوگیری می‌کنند، مگر با هماهنگی قبلی که موجب تاخیر در رسیدن آمبولانس‌ها و تهدید جان بیماران می‌شود.

شهادت مجروح فلسطینی در آمبولانس هلال احمر

یک مجروح فلسطینی در جِنین پس از آنکه نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از انتقال او به بیمارستان جلوگیری کردند، به شهادت رسید.

در حالی که فواد عماد ۳۶ ساله از ناحیه ران پا با گلوله جنگی مجروح شده بود، اشغالگران به مدت نیم ساعت مانع آمبولانس هلال احمر فلسطین برای انتقال او به بیمارستان شدند تا آنکه جان خود را بر اثر شدت جراحت از دست داد.

جمعیت هلال احمر فلسطین بارها نسبت به نقض حقوق بین‌الملل بشردوستانه در خصوص ماموریت‌های پزشکی، مجروحان و بیماران در سرزمین‌های فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز