title
کد خبر: 251646
00
فعالیت 650 پایگاه امداد ونجات جاده‌ای هلال‌احمر

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از فعالیت 650 پایگاه امداد ونجات جاده‌ای در طول 46 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جریان کلنگ زنی پایگاه امداد ونجات جاده‌ای سرچم در شهرستان کوثر استان اردبیل، گفت: برحسب نیاز، پایگاه‌ها در کشور احداث و تجهیز می‌شود. به طوری که در این حوزه از ظرفیت خوب خیرین برخوردار هستیم و این موضوع پای کار بودن مردم را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه 2 میلیون 800 داوطلب در راستای اهداف جمعیت هلال‌احمر در کشور تلاش می‌کنند، افزود: هرکسی با داشته‌های خود اقدام خداپسندانه انجام می‌دهد و امثال حاج نوری‌ها نیز با احدث پایگاه به کاهش آلام‌ بشری کمک می‌کنند.

سلیمانی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر در موضوع ارائه خدمات و تکریم انسان‌ها وظیفه‌مندیهای مشخص دارد به طوری که در بحث حوادث غزه با محوریت داوطلبان اقدامات خوبی انجام شده است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه مردم ما در تمامی ‌برهه‌ها وحدت، انسجام و نوع‌دوستی خود را به تصویر کشیده اند، گفت: در بحث کمک‌رسانی و همدردی با مردم مظلوم غزه، بیش از 400 میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی و 100 میلیارد تومان کمک‌های نقدی از سوی مردم جهت کمک‌رسانی به مردم غزه جمع آوری شده است و این موضوع نشان می‌دهد، جمعیت هلال‌احمر مورد وثوق مردم می‌باشد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز