title
کد خبر: 249295
10
آگهی/ 7 راه پیدا کردن بهترین وکیل تهران ⭐【آپدیت جدید】

چکیده : از ویژگی های وکیل تهران پیگیری منظم پرونده و گزارش مرتب آن به موکل است. بعضا پیش می آید که وکلا به دلیل مشغله زیاد و رفت و آمد های مداوم به دادگاه، وقت و زمان کافی را برای ارتباط موثر با موکل نداشته باشند، در چنین مواقعی ترجیح می دهند جزئیات اطلاعات را به موکل ندهند و دلیل را ضروری نبودن اطلاع رسانی آن عنوان می کنند.

بارها در زندگی اطرافیان خود شاهد مشکل حقوقی بوده اید، اصلی ترین چالشی که آن شخص دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و مورد اطمینان می باشد. در این مطلب در مورد اینکه 7 راه پیدا کردن بهترین وکیل تهران صحبت می کنیم و تمام ابعاد لازم جهت حصول یک تصمیم گیری عالی برای انتخاب وکیل را مورد بررسی قرار می دهیم و یکی از چالش های شما را، در مسیر مشکلات حقوقی حل می نماییم.

ضرورت بررسی ویژگی وکیل تهران

گرفتن وکیل با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه برای هر شخصی مقدور نیست و حتی کسانی که توانایی مالی آن را دارند نباید در پروسه انتخاب وکیل دچار اشتباه شوند، زیرا تاوان انتخاب اشتباه وکیل با ضررهای مالی جبران ناپذیری داده می شود مخصوصا در پرونده های ملکی و یا مهریه، که با ارقام بالایی سروکار داریم.

با آگاهی از این موارد و سنجش هر کدام از آن ها در وکیل مدنظر، تا حدودی می توانید از انتخاب خود مطمئن شوید و ادامه مسیر دادخواهی را بدون هیچ دغدغه ای به مهارت وکیل تهران بسپارید؛ در غیر این صورت نقص وکیل در یک بعد می تواند پرونده شما را از مسیر اصلی خارج کند و با یک اشتباه به ظاهر کوچک شما حق و حقوق خود را به طرف دعوا واگذار نمایید. در ادامه یک سری پارامتر جهت بررسی شرایط بهترین وکیل تهران را توضیح می دهیم.

پارامترهای انتخاب بهترین وکیل تهران

1.حق الوکاله بهترین وکیل تهران

مقدار حق الوکاله معیار مشخصی ندارد که بتوان به راحتی حدس زد، چرا که حق الوکاله به عوامل مختلفی بستگی دارد، برای مثال در پرونده های مهریه، مقدار مهریه، میزان حق الوکاله وکیل خانواده تهران را تعیین می کند، در پرونده های ملکی ارزش ریالی ملک روی حق الوکاله تاثیر می گذارد و همین طور سابقه وکیل، تخصص وکیل و ... همگی از عوامل تعیین کننده دستمزد وکیل است.

2. استعلام پروانه وکالت وکیل در تهران

مهم ترین قدم برای انتخاب یک وکیل، استعلام سابقه او می باشد در گذشته این کار بسیار دشوار بود زیرا برای استعلام یک وکیل، شخص می بایست به جایی مراجعه می کرد که پروانه وکالت وکیل مدنظر صادر شده بود. برای مثال اگر پروانه ی وکالت از کانون وکلا صادر شده، استعلام وکیل تنها با مراجعه ی حضوری به مرکز کانون وکلا در شهر مربوطه امکان پذیر بود و اگر پروانه وکالت وکیل صادره از مرکز قوه قضائیه بود، شخص برای استعلام باید به همان جا مراجعه می کرد؛ چنانچه پروانه وکالت وکیل از شهری به غیر از شهر سکونت شخص بود، آگاهی از وضعیت سابقه وکیل مستلزم سفر به شهر مربوطه بود.

امروزه مراجعه کنندگان تنها با یک سرچ ساده به صورت آنلاین می توانند استعلام وکالت وکیل مورد نظر را بگیرند. برای مثال شما می توانید با یک مراجعه ساده به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز و با وارد کردن مشخصات وکیل مورد نظر از صحت پروانه و سابقه او باخبر شوید و دیگر متحمل هزینه های جانبی اضافی نشوید.

3. تحصیلات وکیل خوب تهران

رشته های حقوق به چند زیرشاخه ی حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل، جزا و غیره تقسیم می شود و هر کدام از این شاخه ها تخصص وکیل تهران را مشخص می کند و هر وکیل تنها در محدوده ی تخصص خود است که می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. چون به مسائل روز آشنا بوده و به واسطه تحصیلات خود از آخرین تغییرات آگاه می باشد. به عبارتی تخصص در هر حوزه ای حرف اول را می زند و بهتر است علاوه بر تجربه ی بالای وکیل، به تخصص او در زمینه ی مورد نظرتان نیز تمرکز داشته باشید.

4. سابقه وکیل تهران

اشتباه اکثر مردم توجه به سابقه پروانه وکالت وکیل تهران می باشد ولی در اصل این معیار درستی برای دریافت سابقه ی او نیست؛ چه بسا وکلایی که اصلا به تعداد سال های وکالت ثبت شده در پروانه وکالت تجربه وکالت ندارند، بنا بر همین مسئله باید در پرداختن به سابقه یک وکیل ظاهر بین نباشیم.

سابقه ی وکیل پارامتری است که به صورت کلی بیان می شود ولی در اصل مجموعه ای از همان سال های فعالیت موفق او است و همین طور اخلاق خوب وکیل در مواجه با موکل، تعداد پرونده های موفق او، تلاش برای احقاق حقوق موکل، بی تفاوت نبودن در مورد سرنوشت پرونده موکل و ... سابقه وکیل تهران را ارتقا می دهد.

حوزه تخصصی بهترین وکیل در تهران

5. حوزه تخصصی بهترین وکیل تهران

مهم ترین ویژگی پیدا کردن وکیل تهران توجه به حوزه تخصصی فعالیت وکیل می باشد. حوزه ی تخصصی وکیل برخواسته از دو عامل تحصیلات و تجربه عملی او می باشد. با توجه به این امر هر وکیلی که پرونده های بیشتری را در حوزه ای خاص بر عهده گرفته و آن را با موفقیت خاتمه داده، مهر تاییدی بر حوزه تخصص خود زده است. بدون شک سرعت عمل بهترین  وکیل تهران در مواجه با پرونده ی حوزه ی تخصصی خود می تواند بسیار بالا باشد چرا که با مراحل آن کاملا آشنا است و میانبرهای مسیر را می داند و اطلاعات به روز آن را در اختیار دارد و به راحتی می تواند مدت زمان دوندگی پرونده را کوتاه کرده و به تبع آن هزینه های اضافی را کمتر کند.

6. درصد موفقیت نسبت به تعداد پرونده

در بعضی از موارد وکلایی وجود دارند که تعداد بالای پرونده را افتخاری بر سابقه کاری خود می دانند. به همین سبب بدون توجه به کیفیت پیگیری خود، مرتب پرونده گرفته و بر روی هم انباشته می کنند بدون آن که بتوانند زمانبندی درستی برای آنها داشته باشند، همین امر باعث پایین آمدن کیفیت کار آن ها شده و نتیجه را به طرف مقابل پرونده واگذار می کنند. زمانی که جزئیات سابقه آن ها را می بینیم متوجه می شویم که اکثر پرونده های وی ناموفق بوده و درصد کمی از پرونده ها را توانسته با موفقیت به پایان برساند. در واقع کیفیت را فدای کمیت کرده است.

به تعداد پرونده های موفق وکیل مورد نظر حتما توجه داشته باشید. چه بسا وکیل خوبی باشد ولی در حوزه ی مدنظر شما نتوانسته باشد نتیجه چندانی بگیرد. در کل توجه به درصد موفقیت، نسبت به تعداد پرونده می تواند راهنمای خوبی برای تصمیم گیری شما باشد.

7. پیگیری منظم پرونده توسط وکیل تهران

از ویژگی های وکیل تهران پیگیری منظم پرونده و گزارش مرتب آن به موکل است. بعضا پیش می آید که وکلا به دلیل مشغله زیاد و رفت و آمد های مداوم به دادگاه، وقت و زمان کافی را برای ارتباط موثر با موکل نداشته باشند، در چنین مواقعی ترجیح می دهند جزئیات اطلاعات را به موکل ندهند و دلیل را ضروری نبودن اطلاع رسانی آن عنوان می کنند.

بعضی از موکلین به دلیل حساسیت پرونده و استرس های وارده ترجیح می دهند از تمام اطلاعات و جزئیات پرونده خود باخبر باشند. در چنین مواقعی توصیه ما این است که اگر نسبت به پرونده خود دغدغه زیادی دارید در انتخاب وکیل دقت داشته باشید که خصوصیت پیگیری منظم پرونده و اطلاع رسانی به موکل را دارا باشد.

موفقیت بهترین وکیل خانواده تهران

چکیده مطلب

برای پاسخ به این سوال که 7 راه پیدا کردن بهترین وکیل تهران در این مطلب به نکات ضروری جهت انتخاب وکیل اشاره کردیم و به توضیح مختصری از آن ها پرداختیم تا شما با آگاهی از ویژگی های وکیل خوب در تهران، یک انتخاب درستی داشته باشید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز