title
کد خبر: 249272
00
امدادرسانی به 210 نفر در سیل و آبگرفتگی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در مناطقی از زاهدان و خاش در استان سیستان و بلوچستان، از امدادرسانی به 210 نفر خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی سجادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی‌های امروز در ساعت 6 صبح در زاهدان و خاش 4 روستا دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه، 10 تیم‌ عملیاتی با حضور 20 نفر نجاتگر کادر و 54 نجاتگر داوطلب به همراه 9 خودروی عملیاتی به محل های حادثه اعزام شدند.

سجادی بیان کرد: در این عملیات به 210 نفر آسیب‌دیده ناشی از این حادثه خدمات امدادی ارائه شد و 32 نفر اسکان اضطراری پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با بیان شدت وقوع سیل در این استان، ادامه داد: گزارش گیر افتادگی در شهرستان سراوان، هوشک (کیلومتر 5 محور سراوان -سوران) به مرکز کنترل و هماهنگی (EOC) استان، گزارش شد که امدادگران پس از اعلام گزارش، در محل حادثه حضور پیدا و برای رهاسازی خودروهای محصور در سیل، اقدام کردند. 

وی با اشاره به توزیع اقلام امدادی میان افراد آسیب‌دیده، گفت: 5 دستگاه چادر امدادی، 18 تخته موکت، 50 تخته پتو، 167 کیلوگرم نایلون و 13 بسته سبدغذایی در بین افراد متاثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

نجات جان مادر باردار ( ساعت 7:29 صبح) 

در جریان امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل سیستان‌و‌بلوچستان در محور سراوان-سیب سوران، به یک مادر باردار گرفتار در سیلاب توسط نیروهای عملیاتی امدادرسانی شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز