title
کد خبر: 248855
00
رونمایی از چادر فرماندهی هلال احمر

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در مانور هفته پدافند غیرعامل از اولین چادر فرماندهی هلال احمر رونمایی کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر پیرحسین کولیوند در جریان رونمایی از چادر فرماندهی هلال احمر گفت: این چادر مساحت بزرگتری نسبت به چادرهای معمولی دارد تا برای تجهیزات بیشتر قابلیت و گنجایش لازم وجود داشته باشد.

کولیوند در خصوص مزایای چادر فرماندهی گفت: چادر فرماندهی علاوه بر اینکه در کنار خودرو ارتباطی به عنوان مکمل قرار می‌گیرد زیر ساخت های ارتباطی و شبکه اینترنتی را هم مدیریت می‌کند. از جمله دیگر مزایای آن نسب به چادر های معمولی امداد و نجات قرار گرفتن در مجاورت محل حادثه است.

او گفت: نزدیکی به میدان حادثه برای مدیران و یا فرماندهان یک دید میدانی را ایجاد می‌کند تا برای خدمات بهتر به محل مورد نظر با استفاده از تجهیزاتی که در چادر مستقر است، اقدام کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه مشخصات چادر فرماندهی را اعلام کرد و گفت: این چادر با نام پست فرماندهی سانحه قرارگاه امداد و نجات (lcp) اولین بار در کشور رونمایی می‌شود و قرار است کمک بسیار بزرگی برای مدیریت بحران در حادثه باشد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز