title
کد خبر: 248031
00
تجمع امدادگران هلال‌احمر در فرودگاه مهرآباد برای اعزام به فلسطین

جمعی از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر ظهر امروز با حضور در فرودگاه مهر آباد خواستار اعزام به فلسطین برای کمک به مردم آسیب دیده از حملات رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش بهداشت نیوز، جمعی از امدادگران و داوطلبان هلال احمر بعد از شرکت در تجمع ۵ هزار هلال احمری در میدان فلسطین به فرودگاه مهرآباد مراجعه کردند تا برای کمک به مردم آسیب دیده از حملات رژیم صهیونیستی به این کشور اعزام شوند.

امدادگران هلال احمر در سراسر کشور در اقدامی خودجوش خواستار اعزام به فلسطین شده اند تا بتوانند به این مردم کمک کنند و اندکی از اندوه آنها بکاهند.

صبح امروز نیز در حاشیه تجمع امدادگران و کادر درمان در میدان فلسطین که با هدف محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به امدادگران و کادر درمان برگزار شد، عده کثیری از داوطلبان، امدادگران، کادر درمان و مردم برای اعزام به فلسطین ثبت نام کردند.

بعد از حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و همچنین به امدادگران و داوطلبان و کادر درمان که مشغول امدادرسانی به مردم جنگ زده بودند، جمعیت هلال احمر با راه اندازی پویش "ما هدف نیستیم" درصدد برآمد تا جهانیان را متوجه اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در فلسطین کند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز