کد خبر: 24779
تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 تير 1396 - 10:30
حال مجید انتظامی آهنگساز برجسته عرصه موسیقی خوب است و امروز احتمال مرخص شدن این هنرمند وجود دارد.
به گزارش «بهداشت نیوز» مجید انتظامی آهنگساز برجسته عرصه موسیقی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: هماکنون حالم بهتر شده است. وی ادامه داد: هنوز مرخص نشدهام و منتظر نظر پزشکان هستم، اما فکر میکنم امروز از بیمارستان مرخص شوم.
آهنگساز موسیقی مجموعه "تنهاترین سردار" خاطرنشان کرد: درباره مشکل خونریزی معده ام که باعث بستری شدنم در بیمارستان شده بود اطلاعی ندارم و باید قضیه را از پزشک پیگیری کنم. گفتنی است، مجید انتظامی روز گذشته به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شد.
در کارنامه هنری این آهنگساز برجسته ساخت موسیقی آثاری همچون "شیخ بهایی"، "کلاه پهلوی"، "شیخ بهایی" و سمفونیهای "خرمشهر"، "ایثار"، "انقلاب اسلامی" و "صلح" دیده میشود.
منبع: میزان
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.