title
کد خبر: 247628
00
جان باختن 8 نفر در انفجار گاز منزل مسکونی در سوسنگرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان از انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی روستایی در جریه از توابع شهرستان دشت آزادگان و اعزام 4 تیم امداد و نجات به محل حادثه خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: این انفجار در ساعت 7:05 صبح امروز 19 مهرماه، در کیلومتر 15 محور سوسنگرد به اهواز، روستای جریه رخ داده که در پی آن یک باب منزل مسکونی تخریب و 2 خانوار که در آن سکونت داشته، دچار حادثه شدند.

وی افزود: پس از اطلاع از مراجع مربوطه بلافاصله 2 تیم از شهرستان دشت آزادگان، یک تیم از واکنش سریع و یک تیم آنست برای جست‌وجو و نجات افراد حادثه دیده اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به مصدوم شدن 2 نفر، افزود: متاسفانه 7 نفر از هم‎وطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

شعبانی ادامه داد: هم اکنون عوامل امدادی در صحنه حاضر و در حال جست‌وجو نجات هستند بنابراین از شهروندان خواهشمندیم برای تسریع در روند امدادرسانی از مراجعه به محل حادثه پرهیز کنند.

گفتنی است، آواربرداری ادامه دارد.

افزایش تیم‌های اعزامی:  11:06

 شعبانی گفت: با توجه به شدت حادثه، تعداد تیم‌های اعزامی‌به محل حادثه افزایش یافت و درمجموع 9 تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه 8 نفر از هم‎وطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند و 4 نفر نیز مصدوم شدند که برای مداوا به بیمارستان‌های اهواز و دشت آزادگان منتقل شدند.  


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز