title
کد خبر: 245115
00
تصادف اتوبوس زائران ایرانی در کوت عراق

تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی با خودروی ون در حوالی کوت، باعث جان باختن ۴ زائر (یک زائر ایرانی و سه زائر غیر ایرانی) و همچنین مصدومیت 13زائر ایرانی شد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر حسین فضلی معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی ایام اربعین در جاده «کوت - بدره» در استان واسط عراق، تعدادی از زائران ایرانی اهل مشهد و تربت حیدریه، دچار مصدومیت شده‌اند.

وی افزود: بر اثر این حادثه 13زائر ایرانی، مصدوم و به بیمارستان الکرامه و الزهرا منتقل شده‌اند که در حال حاضر با تلاش نیروهای مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر و توسط اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اعزامی هلال‌احمر در حال انتقال به داخل کشور هستند.

معاون عتبات عالیات جمعیت هلال احمر ادامه داد: کل حادثه دیدگان در این سانحه 36 نفر بوده اند که از این تعداد؛ 4 نفر جان خود را از دست دادند (یک زائر ایرانی و سه زائر غیرایرانی)، 13 نفر مصدوم شده و مابقی به صورت سرپایی درمان شده اند.

فضلی افزود: کادر امداد و درمان جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از وقوع حادثه در مراکز درمانی حاضر شده و بر روند درمان مصدومان نظارت داشته اند. همچنین یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس از مرز مهران به محل حادثه اعزام شده تا زائران مصدوم را به مرکز درمانی داخل کشور منتقل کنند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز