title
کد خبر: 239507
00
برداشت شما از این تصاویر شخصیت شما را لو می دهد!

میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ.

به گزارش بهداشت نیوز، تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.

تستی که شخصیت شما را فاش می کند!

او می‌گوید: «اگر در نگاه اول برگ‌ها را می‌بینید، به این معنی است که شما زمان زیادی را صرف تردیدهایتان می‌کنید. افرادی که برای اولین بار برگ‌ها را می‌بینند، ممکن است مستعد به تعویق انداختن کارهایشان باشند. از آنجایی که از انجام کار اشتباه می‌ترسید، دائماً تصمیم گیری‌های مهم را به تعویق می‌اندازید. در واقعیت، هیچ مسیر درستی وجود ندارد و تا زمانی که برای بهبود مستمر خود تلاش کنید، همه چیز سر جای خود قرار خواهد گرفت.»

اما وضعیت برای کسانی که در نگاه اول پرنده می‌بینند کاملاً متفاوت است. میا می‌گوید: «اگر در نگاه اول یک پرنده دیدید به این معنی است که به زودی از این دوره دشوار زندگی خود عبور خواهید کرد».

او افزور: «خبر‌های خوبی که منتظر شنیدنشان بودید، به زودی اتفاق می‌افتند. شما به اندازه کافی شجاع هستید که خود را از منطقه امن خود خارج کنید و چیز‌های جدید را امتحان کنید. هوش، پشتکار و فداکاری شما مسیر آینده بسیار درخشان شما را رقم زده است».

این ستاره تیک تاک تصاویر خطای دید متعددی را در حساب کاربری خود به اشتراک می‌گذارد. در یک نمونه دیگر در تصویر زیر او می‌پرسد آیا در نگاه اول یک پروانه می‌بینید یا یک صدف.

تستی که شخصیت شما را فاش می کند!

او می‌گوید: «اگر در نگاه اول پروانه‌ای دیدید، پس کسی هستی که به راحتی اعتماد می‌کنید. شما همیشه بهترین‌ها را در دیگران می‌بینید و بسیار دوست داشتنی و اجتماعی هستید. از آنجایی که گارد دفاعی ضعیفی دارید، دوست دارید افکار و اسرار خصوصی خود را با اطرافیان خود در میان بگذارید. با این حال، این تصمیمی است که اغلب به شما صدمه می‌زند».

او در ادامه توضیح می‌دهد: «اگر برای اولین بار یک صدف دیدید، پس فردی بدبین و محتاط هستید. زمان زیادی طول می‌کشد تا با مردم گرم بگیرید و صمیمی شوید و تا آن زمان ممکن است سرد و غیر دوستانه رفتار کنید.»

منبع: روزیاتو


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز