title
کد خبر: 238060
00
شروع طرح واکسیناسیون کزاز و هپاتیت B ویژه این کارکنان شهرداری اسلامشهر

کارشناس مسئول واحد بیماریهای واگیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از آغاز طرح واکسیناسیون کزاز و هپاتیت B ویژه کارکنان خدمات شهری شهرداری همزمان با اولین روز از هفته ملی سلامت خبر داد.  

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و  درمان اسلامشهر، دکتر سید حسن خوشرو، کارشناس مسئول واحد بیماریهای واگیر شبکه در این خصوص گفت: با توجه به فرارسیدن هفته ملی سلامت (9-15 اردیبهشت 1402) و ضرورت ارتقای سواد سلامت و مراقبت های سلامت طرح واکسیناسیون کزاز و هپاتیت B ویژه کارکنان خدمات شهری شهرداری در شهرستان با مشارکت دو ارگان آغاز شد. از آنجایی که همواره پاکبانان شهرداری ها، به دلیل مواجهات شغلی در معرض خطر ابتلا به بیماری های گوناگون هستند، طی هماهنگی و همکاری انجام شده بین شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، واکسیناسیون کزاز و هپاتیت B برای این گروه هدف زحمتکش برنامه ریزی شد.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در اولین روز از اجرای طرح  (9 اردیبهشت 1402) 55 پاکبان واکسینه شدند و انتظار می رود تا اتمام طرح یادشده واکسیناسیون  برای همه گروه هدف انجام شود. همچنین در خلال این طرح بیماریابی سل و هپاتیت C و برنامه های آموزشی متنوع در حال انجام است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز