title
کد خبر: 237948
00
با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛
آغاز ساخت بیمارستان هوشمند در اهواز که جایگزین بیمارستان گلستان می شود

همزمان با سفر رییس جمهور به استان خوزستان، صبح امروز با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، عملیات ساخت طرح جایگزین بیمارستان گلستان اهواز با ظرفیت 613 تخت آغاز و دو پروژه درمانی نیز افتتاح شد.  

به گزارش بهداشت نیوز، عملیات اجرائی ساخت پروژه بیمارستان هوشمند جایگزین بیمارستان گلستان اهواز در زمینی به مساحت ١٣ هزار متر مربع با زیربنای ٦٧ هزار مترمربع با با ظرفیت 613 تخت آغاز شد که این پروژه با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در ٩ طبقه ساخته می شود.
 
همچنین پروژه ساختمان مرکز آموزشی درمانی تخصصی دندانپزشکی افتتاح شد. این مرکز با زیر بنای ٧ هزار متر مربع در ٤ طبقه و با اعتباری بالغ بر ٦٠٠ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است. 
 
وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت: ساختمان این دانشکده قدمت ٣٠ ساله دارد و سالانه حدود ١٠٠ دانشجو از این دانشکده فارغ التحصیل می شوند. عملیات اجرایی ساخت این دانشکده از سال ٩١ آغاز شده بود که تا ابتدای دولت سیزدهم ٥٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در ١٨ ماهه دولت سیزدهم ٥٠ درصد مابقی این پروژه با اعتبارات دور اول سفرهای ریاست جمهوری تکمیل و امروز نیز شاهد افتتاح این پروژه بودیم.
 
دکتر عین اللهی همچنین از پروژه در حال ساخت ساختمان دانشکده داروسازی این دانشگاه با پیشرفت فیزیکی حدود ٥٠ درصد، بازدید کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز