title
کد خبر: 237891
00
افتتاح بیمارستانی با حضور وزیر بهداشت که 40 سال پیش ساختش آغاز شده بود

وزیر بهداشت، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بهبهان که عملیات ساخت آن ۴۰ سال پیش آغاز شده بود را افتتاح کرد.  

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این پروژه مهم درمانی، با اشاره به سفر فشرده و دو روزه خود به همراه رییس جمهور به خوزستان، گفت: این پروژه در دو فاز بهره برداری می شود که فاز اول آن امروز افتتاح شد و دارای ۱۲۰ تخت است. با کمال تاسف، عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۶۴ آغاز شده که در دولت مردمی، دولت خود را مکلف به تکمیل، تجهیز و بهره برداری از این بیمارستان دانست. 
 
وی افزود: خوشبختانه بیمارستان حضرت ولیعصر با امکانات پیشرفته و مجهز، افتتاح شد. باید از خیّرین که در ساخت این بیمارستان مشارکت داشتند، تقدیر ویژه ای کنیم ؛ تکمیل ساختمان و تامین تجهیزات این مرکز نیز بر عهده وزارت بهداشت بود. 
 
این بیمارستان که در ۴ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان ساخته شده، دارای بخش های اورژانس، اطفال، نورولوژی، آی سی یو، رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، کلینیک زخم و آزمایشگاه است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز