title
کد خبر: 237465
00
بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از آزمایشگاه مرجع سلامت

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با روز آزمایشگاه، از آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت بازدید کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با روز آزمایشگاه به منظور تجلیل و قدردانی از پرسنل آزمایشگاه از محل آزمایشگاه مرجع سلامت بازدید کرد.

دکتر کریمی در این بازدید بر توان علمی و عملی کارشناسان شاغل در آزمایشگاه های پزشکی تاکید و به زحمات فراوان این قشر اشاره کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در نشستی با پرسنل این مرکز مسائل و مشکلات را استماع و از نزدیک در جریان گزارش عملکردی حوزه آزمایشگاه رفرانس کشور قرار گرفت.

وی در این نشست گفت: جامعه آزمایشگاهی کشور افرادی متخصص، بی ادعا و توانمندی هستند که نسبت به کار زیاد کمتر دیده می شوند. همکاران این حوزه در زمان کووید نیز در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار داشته و تلاش شبانه روزی انجام دادند.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: در سال جدید تعالی خدمات آزمایشگاه های کشور در دستور کار است و امیدواریم گام های موثری جهت ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی برداشته شود و با برنامه ریزی جامع جهت راه اندازی و توسعه شبکه آزمایشگاهی کشور اقدام خواهد شد.

دکتر کریمی با اشاره به حمایت وزارت بهداشت از آزمایشگاه رفرانس گفت: در تلاشیم از محل کمک سازمان جهانی بهداشت و منابع وزارت بهداشت این حوزه را تقویت کنیم و با تخصیص فضای بزرگتر با قابلیت توسعه به آزمایشگاه مرجع سلامت تلاش خواهد شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز