title
کد خبر: 236668
00
کمیته رسیدگی به پرداخت تعرفه‌های پرستاران تشکیل می‌شود

در راستای رسیدگی به ابهامات پرستاران در خصوص پرداخت تعرفه ها، کمیته ای در این خصوص در تمامی بیمارستان های زیر پوشش تشکیل می شود.

به گزارش بهداشت نیوز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه تمامی موارد مربوط به تعرفه پرستاران بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت انجام می شود اظهار کرد: در راستای رسیدگی به ابهامات پرستاران در خصوص پرداخت تعرفه ها، کمیته ای در این خصوص در تمامی بیمارستان های زیر پوشش تشکیل می شود.

دکتر شاپور بدیعی ضمن قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر کادر پرستاری در خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در تمامی ایام سال به ویژه تعطیلات نوروزی خاطر نشان کرد: تمامی پرستارانی که به هر نحوی در خصوص پرداخت تعرفه ها، ابهام و یا پرسشی دارند می توانند موارد را به شکل مکتوب به کمیته های مربوطه در واحد خدمتی خود تحویل دهند تا به شکل مناسبی به آن رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه تعرفه پرستاران در سال گذشته پس از سال ها پیگیری و با حمایت وزیر بهداشت به شکل عملیاتی به اجرا در آمد و تا کنون دو نوبت پرداختی در این زمینه صورت گرفته است تصریح کرد: در اواخر سال گذشته  در قالب یک کار فشرده و سخت که به همت مدیران پرستاری و سرپرستاران انجام شد، ١٢۰ هزار رکورد و فعالیت به ثبت رسید تا شرایط برای پرداخت تعرفه ها فراهم شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مرحله نخست پرداخت تعرفه ها، به شکل علی الحساب بود و در مرحله دوم تلاش شد که تمامی موارد بر اساس عملکرد پرستاران لحاظ شود اظهار کرد: در انجام محاسبه بر اساس عملکرد پرستاران، ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد که پرستاران می توانند موارد را به شکل مکتوب به مدیریت پرستاری و یا کمیته های مربوطه ارائه دهند تا با ارسال به وزارت بهداشت نسبت به رفع آن اقدام شود.

دکتر بدیعی افزود: پرداخت مرحله دوم تعرفه ها باید تا اواخر سال گذشته انجام می شد و به همین دلیل با تاکید رییس دانشگاه مبلغی برای لکه گیری تامین شده است تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه و وزارت بهداشت نسبت به دریافت نظرات و پیشنهادات در خصوص نحوه پرداخت تعرفه ها با دید باز برخورد می کنند اظهار کرد: در هر مشقی که نوشته میشود ایراداتی ممکن است وجود داشته باشد که به طور حتم دریافت پیشنهادها و نظرات پرستاران می تواند در تجدید نظر نحوه پرداختی های بعدی و اصلاح دستورالعمل ها موثر باشد.

منبع: دانشگاه علوم پزشکی مشهد


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز