title
کد خبر: 236515
00
سالی یکبار این دز واکسن کرونا را تزریق کنید

کرونا نسبت به موج‌های گذشته سویه ضعیف‌تری دارد ولی گرفتاری دارد و البته برای کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند خطر همچنان بیشتری وجود دارد.

به گزارش بهداشت نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از همه ارگان‌ها، مجموعه‌های فرهنگی و هیئات مذهبی استان قم خواستاریم مراسمات احیای شب‌های قدر را با رعایت اصول بهداشتی، تهویه مناسب هوای محل برپایی مراسم و حفظ فاصله‌های اجتماعی برگزار کنند تا ان‌شاء الله مشکلی در این زمینه نیز نداشته باشیم.
 
مهدی مصری امروز ۱۵ فروردین ماه در جمع خبرنگاران در قم، گفت: از چندی پیش وارد موج جدید کرونا شدیم که از هفته گذشته، ۲۴درصد مواردی که تست گرفته می‌شود، کرونا مثبت اعلام شده است.
۲۰۰۰ دلار در ماه با انجام کارهای ساده

 
وی با بیان اینکه نزدیک به ۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری هستند، افزود: کرونا نسبت به موج‌های گذشته سویه ضعیف‌تری دارد ولی گرفتاری دارد و البته برای کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند خطر همچنان بیشتری وجود دارد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از مسافران نوروزی و زائران شهر کریمه اهل بیت (س) خواستاریم که اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: همچنین توصیه داریم کسانی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند تا کرونا به این شکل مدیریت شود. نیاز داریم که سالانه یک‌بار همه شهروندان دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند.
 
مصری با تاکید بر اینکه شیوه‌نامه رعایت اصول بهداشتی به همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است، گفت: از ۱۴ فروردین ماه که مدارس و دانشگاه‌ها نیز باز می‌شوند بایستی در همه ادارات، سازمان‌ها و مدارس شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود تا ان شا الله این موج کرونا نیز به پایان برسد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: از همه ارگان‌ها، مجموعه‌های فرهنگی و هیئات مذهبی استان قم خواستاریم مراسمات احیای شب‌های قدر را با رعایت اصول بهداشتی، تهویه مناسب هوای محل برپایی مراسم و حفظ فاصله‌های اجتماعی برگزار کنند تا ان‌شاء الله مشکلی در این زمینه نیز نداشته باشیم.

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز