title
کد خبر: 236505
00
راه اندازی 5 رشته توانبخشی در دانشگاه سبطین کربلا از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس دانشکده توانبخشی، ورود به سطح اول خدمات بهداشتی، استقلال توانبخشی در حوزه درمان و راه اندازی رشته توانبخشی در دانشگاه سبطین را از مهم ترین اتفاقات سال گذشته خواند.

به گزارش بهداشت نیوز، در حاشیه دید و بازدید نوروزی، دکتر سید احمد رضا خاتون آبادی، رییس دانشکده توانبخشی، ضمن تبریک سال جدید و با ابراز امیدواری از اینکه سال پر خیر و برکتی برای تمامی همکاران باشد، گفت: با همکاری و همدلی، در طول این سال ها توانستیم اتفاقات خوبی را در دانشکده توانبخشی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه "امیدوارم در سال جدید بتوانیم از عهده خدمات و مسئولیت هایی که بر عهده ما گذاشته شده بربیاییم" خاطر نشان کرد: در سال گذشته باوجود همه مشکلات و دشواری ها توانستیم از بحران عبور کنیم. از جمله اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد، ورود و ارتباط دانشکده توانبخشی به حوزه سطح اول خدمات بهداشت بود که در واقع توانستیم به صورت پایلوت در مرکز میثم (مرکز بهداشت جنوب تهران) خدماتی را ارائه دهیم. هدف از این اقدام، کمک به پیشگیری از آسیب های جدی در بیماران بود. این مسئله بسیار اهمیت داشت و  امیدوارم با کمک همکاران، بتوانیم این امر را ادامه دهیم.

رئیس دانشکده توانبخشی، همچنین استقلال بخش درمانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته توانستیم با همکاری معاونت درمان، حوزه خدمات درمانی را استقلال دهیم تا خدمات توانبخشی را به صورت مستقیم و پربارتر به بیماران ارائه دهیم.

دکتر خاتون آبادی، رشد حوزه بین الملل را از دیگر وقایع خواند و گفت: در دانشگاه سبطین کربلا با همکاری هایی که در سطح دانشگاه شکل گرفت، توانستیم پنج رشته را راه اندازی کنیم که اینکار با رشته فیزیوتراپی شروع شد و امیدوارم در سال 1402 رشته های دیگر هم به آن اضافه شود.

وی وضعیت دانشکده توانبخشی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: به لطف تمامی اعضا و ارکان دانشگاه، اکنون در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و امیدوارم در سال 1402 بتوانیم با فعالیت هایی که صورت می گیرد، حوزه بین الملل را بیش از گذشته تقویت کنیم. از سوی دیگر، دانشکده توانبخشی در زمینه خدمات مبتنی بر جامعه فعالیت می کند و وضعیت پژوهش ها و پایان نامه های محصول محور ما به حل مشکلات جامعه کمک می کند. امیدوارم با کمک و همکاری در سطح دانشگاه بتوانیم شاهد ارتقای خوبی در سطح آموزش، پژوهش، بالین و بین الملل باشیم.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر خاتون آبادی در پایان یکی از رخدادهای خوب در سال گذشته را ساماندهی روابط عمومی دانشکده عنوان کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز