title
کد خبر: 236315
00
افزایش ۴۰ درصدی تعرفه خدمات سلامت در شورای عالی بیمه

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از افزایش ۴۰ درصدی تعرفه خدمات سلامت پس از رایزنی های گسترده و کار کارشناسی طولانی مدت سازمان نظام پزشکی علی‌رغم ترکیب غیرعادلانه فروشنده و خریدار خدمت در شورای عالی بیمه سلامت خبرداد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی سالاریان با اعلام خبر فوق بیان کرد: شنیده ها حاکی از آن است که سازمان برنامه و بودجه و هیات دولت اراده‌ی تنزل و تقلیل این رقم را دارد.

وی افزود: با توجه به این که تعرفه پزشکی تنها شامل دستمزد و جزء حرفه‌ای نیست و خرید وسایل ، تجهیزات پزشکی و هزینه های جاری مراکز و موسسات درمانی در آن دیده شده است ؛ هر مقدار کاهش در عدد یاد شده منجر به کاهش کیفیت خدمات سلامت و آسیب به مردم خواهد شد.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: چنان چه این اتفاق رخ دهد و هیات وزراء عددی غیر از عدد مصوب شورای عالی بیمه سلامت را در خصوص تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی ابلاغ نماید ؛ سازمان نظام پزشکی از طریق مجاری قانونی برای ابطال آن اقدام خواهد کرد.

منبع: سازمان نظام پزشکی

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز