title
کد خبر: 236299
00
اعلام ساعت کار واحدهای ستادی در تهران و استان‌ها

ساعت کاری واحدهای ستادی مستقر در تهران و واحدهای استانی در سال 1402 از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش بهداشت نیوز، با عنایت به تصویب نامه هیئت وزیران ساعت آغاز به کار واحدهای ستادی (دستگاه های اجرایی ملی) مستقر در شهر تهران در سال جدید به صورت شناور از ساعت هفت الی نه و واحد های استانی هفت صبح است.

بر اساس این تصویب نامه در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه های اجرایی شاغل بوده و دارای فرزند در مقاطع پیش دبستان و دبستان هستند، دستگاه های اجرایی در تعامل با یکدیگر مکلفند با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین موافقت کنند. همچنین  کارکنان زن سرپرست خانوار دارای شرایط بالا نیز مشمول این حکم هستند.

ساعت آغاز به کار ادارات (به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت رسان آموزشی، بهداشتی و...) در تمامی استان ها در ماه مبارک رمضان نیز به صورت شناور، از ساعت 7 تا 9 صبح بوده و این ساعت در روزهای بعد از شب های قدر، 9 صبح خواهد بود.

گفتنی است، در مواردی که مطابق این تصویب نامه ساعت آغاز به کار ادارات شناور در نظر گرفته شده، لازم است روسای ادارات ستادی و استانی به گونه ای برنامه ریزی و نظارت کنند که ساعات کار شناور، هیچ خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز