title
کد خبر: 233383
00
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد:
استقرار ماشین‌های لباسشویی صنعتی شرکت اسنوا در مناطق زلزله زده خوی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از استقرار چند ماشین لباسشویی صنعتی در ۳ کانکس از طرف شرکت اسنوا در مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز؛ وحید سلیمی‌با اشاره به همکاری و مشارکت  از سوی حامیان این جمعیت در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها گفت: علاوه بر تامین ۲ هزار بسته بهداشتی و معیشتی مورد نیاز هموطنان زلزله زده خوی توسط گروه صنعتی گلرنگ در تبریز، این بار شرکت اسنوا از گروه صنعتی انتخاب برای ارائه خدمت داوطلبانه به حادثه دیدگان زلزله، پا به میدان خدمت گذاشت.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر توضیح داد: شرکت اسنوا از حامیان شاخص جمعیت هلال احمر با پاسخ مثبت به دعوت سازمان داوطلبان برای کمک به زلزله زدگان خوی، ۳ عدد کانکس حاوی لباسشویی‌های صنعتی را در اردوگاه‌های اسکان اضطراری این شهرستان در استان آذربایجان غربی مستقر کرد تا ساکنین این اردوگاه‌ها بتوانند لباس‌ها و پتوهای خود را با سرعت و سهولت بشویند.

سلیمی این خدمت داوطلبانه را در شرایطی که خانوارهای آسیب دیده از زلزله، امکان دسترسی به اثاثیه خانگی و لوازم شوینده ندارند و همچنین با توجه به برودت هوا و دشواری شستشو،حائز اهمیت و قدردانی دانست.

او  از سایر حامیان و اشخاص حقوقی درخواست کرد برای اقدام هماهنگ و موثر در امدادرسانی به زلزله زدگان خوی، با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در تماس و تعامل باشند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز