title
کد خبر: 233048
00
برگزاری نخستین جلسه طرح‌ امداد و نجات نوروزی

نخستین جلسه برنامه‌ریزی طرح‌ امداد و نجات نوروزی در جمعیت هلال احمر با حضور دبیرکل، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی و روسای سازمان‌های تابعه این جمعیت برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، دبیر کل این جمعیت گفت: پس از جمع‌بندی نظرات استان‌ها و آسیب‌شناسی طرح امداد و نجات نوروزی در سال‌های قبل، معاونت‌های ستادی و سازمان‌های تابعه هلال احمر برنامه‌های پیشنهادی خود را برای خدمت‌رسانی بهتر در نوروز 1402 ارائه کردند.

یعقوب سلیمانی توضیح داد: در این جلسه بودجه اجرای طرح نوروزی 1402 توسط ادراه کل بودجه ارائه شد و همچنین اداره کل نظارت و ارزیابی مسئولیت نظارت و ارزیابی طرح امداد و نجات نوروزی را به عهده گرفت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای پوشش امدادی مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال در جریان این جلسه خبر داد و گفت: امسال 16 هزار امدادگر هلال احمر، پوشش امدادی مراسم دهه فجر در سراسر کشور را بر عهده دارند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز