title
کد خبر: 232909
00
برگزاری کلاس آموزش آتش‌نشانی در مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

با هماهنگی کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا و کارشناس بهداشت حرفه‌ای، کلاس آموزشی آتش‌نشانی در برای گروه هدف پرستاری، رادیولوژی، آزمایشگاه، خدمات و تأسیسات با اولویت کارکنان تازه ورود بیمارستان برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز، بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز سه‌شنبه 4 بهمن 1401 کلاس آموزشی آتش‌نشانی در مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان برای گروه هدف پرستاری، رادیولوژی، آزمایشگاه، خدمات و تأسیسات با اولویت کارکنان تازه ورود بیمارستان توسط کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا و با هماهنگی نیتی کارشناس بهداشت حرفه ای برگزار شد.

نحوه بروز آتش‌سوزی، طبقه‌بندی آتش و انواع خاموش‌کننده‌های آتش و همچنین نحوه کار با کپسول‌های خاموش‌کننده از مباحث و سرفصل‌های کلاس بود. نماینده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ داد.

بنابر گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این دوره‌ از کلاسهای آموزشی به طور مستمر و برای گروه‌های مختلف در مرکز طبی کودکان توسط کمیته مدیریت خطر،حوادث وبلایا و با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برگزار می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز