title
کد خبر: 232859
01
گام بلند پارک علم و فناوری البرز برای توسعه تحقیق در زمینه تولید واکسن

به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک در جهت تقویت ارتباط بین بخش صنعت و بخش دانش، هم‌افزایی دانش و فناوری، توسعه کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و با استناد به ماده ۱۰ قانون‌ مدنی و همچنین با عنایت به قانون جهش تولید دانش بنیان، اولین قرارداد تجاری سازی پارک علم و فناوری البرز با شرکت زیست نادین فناوران سلامت به امضا رسید.

به گزارش بهداشت نیوز، موضوع این قرارداد عبارت است بهره‌برداری از امکانات و خدمات پارک در جهت تحقیق و توسعه و تولید واکسن دامی مشتمل بر فضای تولیدی و آزمایشگاهی واقع در پارک علم و فناوری البرز که مابین رییس پارک علم و فناوری البرز و رییس هیئت مدیره شرکت زیست نادین فناوران سلامت به امضا رسید. 

 بر این اساس، مدت  این قرارداد تجاری‌سازی ، 10 سال شمسی می‌باشد که در صورت توافق طرفین قابل تمدید می‌باشد و تولیدات شرکت شامل، واکسن لینفادئیت و واکسن عقیم سازی سگ می‌باشد.

گقتنی است  پارک علم و فناوری البرز همواره با شیوه‌های نوآورانه به دنبال توسعه تجاری سازی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور بازار محور است.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز