title
کد خبر: 232734
00
تشکیل شبکه نخبگانی سلامت

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره بر اساس سیاست‌های کلان حوزه سلامت شناسایی ظرفیت‌های انسانی سلامت و تشکیل شبکه ای از نخبگان سلامت است.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در سالن اجلاس سران اظهار داشت: برای این جشنواره شورای عالی به ریاست وزیر بهداشت تشکیل و روسای دانشگاه های علوم پزشکی نیز در کمیته‌های تخصصی علوم پایه، علوم بالینی، دانشجویی و فناوری سلامت حضور داشتند.

دکتر پناهی خاطرنشان کرد: برای تشویق و ترغیب ساختارهای در حال توسعه بخش دانشجویی را از بخش نخبگان جدا کردیم.

 معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی خاطر نشان کرد که در این همایش بر شاخص های پاسخگویی اجتماعی اثرگذاری پژوهشی سرآمدان علمی بین المللی و ترغیب و تشویق محققان نسل سوم تمرکز داریم.

وی در خصوص افزایش استقبال از جشنواره عنوان کرد: طی دو سال گذشته بالاترین میزان استقبال از جشنواره رازی را شاهد بودیم امسال ۵۷۰ شرکت کننده در ۴ کمیته تخصصی با یکدیگر رقابت کردند که از برکات توجه به علم و مرجعیت علمی در کشور به شمار می‌رود.

دکتر پناهی همچنین به عوامل موثر در انتخاب کیفی محققان اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره از جشنواره رازی مبنای انتخاب محقق کاربردی بودن، اولویت موضوع، تولید دانش و گسترش مرزهای دانش بر اساس اجماع داوران بوده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز